سبد خرید - 0 تومان

سوالات متداول مشتریان

سوالات متداول اشکان رایانه

-مزیت فروشگاه شما به فروشگاه های رقیب چیه؟

باتوجه به موقعیت جغرافیایی فروشگاه ما و نحوه تحویل کالا به مشتری، فروشگاه ما قادر است سفارشات را در کمتر از ۶ ساعت به دست مشتری برساند.

-سیستم پشتیبانی از مشتری دارید؟

بله -فروشگاه اشکان رایانه این سیستم را جهت ارتباط بهتر مشتری با فروشگاه پس از خرید در مجموعه خودش قرار داده است.

– منظور از رمز اینترنتی و۲ CVV چیه؟ و اینا رو چطوری میشه بدست آورد؟

رمز اینترنتی ، در واقع رمز پرداخت اینترنتی است که شما میتوانید در صورتی که کارت عابر بانک داشته باشید، از سیستم های خودپرداز دریافت کنید، تنها کاری که لازم است انجام بدهید این است که کارت خودتان را در یکی از دستگاه های خودپرداز مربوط به بانک خودتان قرار بدید و بعد از آن به قسمت تغییر رمز اینترنتی بروید و یه رمز اینترنتی که یه عدد بین ۵ تا ۱۲ رقمیه رو برای خودتان انتخاب کنید. بعد از آن می توانید با این رمز اینترنتی ، بطور آنلاین خریدتون رو انجام بدید.۲ CVV هم در واقع یه عدد سه یا چهاررقمیست که رو  و یا پشت کارت عابربانکتان نوشته شده. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به بخش راهنمای خرید سایت مراجعه کنید.

-من خودم شخصا میتونم برای خرید بیام فروشگاه؟

البته، میتونید در ساعت های کاری فروشگاه هر زمانی که مایل بودید تشریف بیارید. البته ما توصیه میکنیم قبل از اومدن  حتما با فروشگاه تماس بگیرید و از وجود کالای مورد نظر اطمینان کسب کنید که وقت گرانبهاتون تلف نشه.

– آیا پس از دریافت کد رهگیری ، فرآیند خرید به پایان رسیده است؟

بله، البته تا زمانی که محصول به دست شما برسد فرآیند خرید ادامه دارد ولی دریافت کد رهگیری آخرین مرحله خرید از جانب شماست ولی اتمام فرایند اصلی خرید پس از تماس تلفنی از فروشگاه با شما می باشد.

– آیا برای خرید از سایت حتما باید عضو سایت شویم؟

خیر، نیازی به ثبت نام در فروشگاه نیست. ولی توصیه میشود برای سهولت در خرید های بعدی حتما در سایت عضو شوید.

-کد رهگیری چیست؟

کد رهگیری کدیست که پس از تکمیل فرآیند خرید به شما داده می شود. این در واقع کد ارسال محصول است که شما میتوانید بوسیله آن از وضعیت ارسال شدن محصولتان مطلع بشوید. برای اینکار میتوانید این کد را در قسمت رهگیری سفارش که در صفحه اصلی سایت است وارد کنید و وضعیت ارسال کالای سفارش داده خودتان را ببینید.

– زمان دریافت کالا بعد از تکمیل خرید چقدر است؟

سفارشات ارسال شده از شهر خرم آباد در کمتر از ۶ ساعت پس از اتمام فرایند اصلی خرید می باشد و در دیگر شهرستان ها تا یک روز کاری می باشد.

– هزینه ی پست برای شهرهای مختلف چگونه محاسبه میشود؟

برای شهرستان ها ارسال از طریق پست پیشتاز ارسال می گردد که هزینه پست طبق تعرفه های پست پیشتاز بعلاوه هزینه بسته بندی محاسبه می شود.

– چطوری باید از سایت خرید کنم؟

روش خرید از سایت در راهنمای خرید بطور کامل آورده شده است. اگه باز هم سوالی در این مورد برایتان پیش آمد می توانید با شماره ی ۰۶۶۱۳۳۲۴۱۴۱۵ تماس بگیرید و سوالتان را مطرح کنید.

– آیا میشود هزینه را بجای پرداخت اینترنتی به مامور پست داد؟

در حال حاضر امکان تحویل هنگام پرداخت وجود ندارد. در برنامه آینده فروشگاه این حالت نیز اضافه خواهد گردید.

– منظور از کوپن تخفیف چیست ؟

کوپن تخفیف یک کد می باشد که به مشتریان داده می شود تا با استفاده از آن در هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی مشمول تخفیف در هزینه نهایی سفارش خود شوند. توضیحات راجع به نحوه دریافت کوپن تخفیف را می توانید از اینجا مطالعه کنید.

– جنسهای شما گارانتی هم دارند؟ اگه دارند به چه مدت؟

توضیحات مربوط به گارانتی محصولات در قسمت توضیحات محصول در سایت ذکر شده است.

– امکان اینکه یه جنسی را بصورت کادویی بفرستید هست؟

برای بعضی از محصولات این امکان وجود دارد، مخصوصا محصولات طلا که شما در زمان سفارش محصول میتوانید تیک قسمت ارسال بصورت هدیه رو بزنید و آدرس شخصی رو که میخواهید اون هدیه براش فرستاده شود رو بنویسید

– آیا تعداد ستاره کم در قسمت امتیاز محصول نشون دهنده کم بودن کیفیت محصول است؟

خیر، تعداد ستاره کم معمولا به دلیل این است که افرادی کمی به محصول امتیاز دادند . شما میتوانید ببینید جنسهایی که تعداد خرید بالایی داشته اند تعداد ستاره ی آنها معمولا بالاست و افراد زیادی به جنس امتیاز دادند.

– آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت ۱۷ تا ۸ صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

-آیا می‌توانم برای شخص دیگری ازاشکان رایانه خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله، در هنگام تکمیل سفارش خود می توانید آدرس شخصی را که تمایل به ارسال سفارش به وی را دارید ذکر کنید تا ما آن را برای وی ارسال کنیم.

-می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

بله، تا زمان تماس از طرف فروشگاه و تایید نهایی خرید قادر به ابطال یا تغییر سفارش خود دارید اما درصورت تایید نهایی در هنگام تماس تلفنی دیگر قادر به تغییر نخواهید بود.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

-در صورتی که خرید من هدیه به شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای گیرنده هدیه فرستاده خواهد شد؟

بله، درصورت تمایل شما به این کار حتما بدون فاکتور ارسال می گردد.

-امکان ارتقا سخت افزاری، و اعمال تغییرات سفارشی در کالاهایی که از اشکان رایانه خریداری می‌‏کنم وجود دارد؟

بله، تا تماس و تایید سفارش از طرف فروشگاه و با درنظر گرفتن شرایط گارانتی محصول ارتقا انجام می شود.

-آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

کالاهای دارای قیمت که در سایت اشکان رایانه با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار اشکان رایانه موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته به ندرت برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.

-آیا کالاهای عرضه شده اصلی، نو و مطابق با اطلاعات سایت هستند؟

کلیه کالاهای عرضه شده در اشکان رایانه اصلی، نو و پلمپ شده هستندد. لازم به ذکر است بسیاری از کالاها توسط فروشگاه سازنده یا توزیع کننده منطقه‏‌ای به صورت پلمپ شده عرضه نمی‌‏شوند. از این رو جهت اطمینان هرچه بیشتر از کیفیت و کنترل لوازم و اشکالات احتمالی در تولید برخی از محصولات، اشکان رایانه اقدام به تست و کنترل اولیه اینگونه کالاها می‏‌کند.

-آیا تعداد خرید از یک کالا محدودیتی دارد؟

به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا وجود ندارد.

-آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟

بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی مرکز امور مشتریان به مشتری اعلام خواهد شد.

– اگه چیزی رو که میخواهم اینجا پیدا نکردم میتوانم آنرا درخواست بدهم؟

البته ، تنها کاری که لازم است انجام بدهید این است که در قسمت پیشنهاد برای کالاهای جدید، کالایی که دوست دارید به فروشگاه اضافه شود را بنویسید و برای ما ارسال کنید. بعلاوه، میتوانید در همان قسمت، از بین کالاهایی که تعداد درخواست بیشتری داشته هم کالایی رو که دوست دارید به فروشگاه اضافه شود انتخاب کنید. این فرآیند باعث میشود سرعت اضافه کردن کالاهای جدید به فروشگاه بیشتر بشود.

-ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

-آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

-آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی از پذیرش هر گونه چک بانکی معذوریم

-می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به فروشگاه  به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

بله، در صورت تمایل در هنگام خرید می توانید با تماس با فروشگاه اقدام به خرید حضوری کنید.

 

 

تحویل محصول در کمتر از 6 ساعت در شهر خرم آباد